Google Website Translator Gadget

fredag 17 maj 2013

Hejsan mina fina pärlor!


















Jag hoppas ni får en mysig helg i värmen!
I nästa vecka är jag i Norge på tisdag, onsdag och torsdag. Fatma vikarierar för mig.Ni kommer att arbeta vidare med lag och rätt och träna inför provet i världskoll på fredag.

För er som vill titta vidare på Rättegångskolan så är länken:
 http://www.rattegangsskolan.se/

På fredag är det kommunmästerskap och Peter meddelar följande: 

Kulstötning: Hilan
Höjdhopp: Sha Harfan
60m: Sebastian
Längdhopp: Long
Höjdhopp: Endrit


Kommunmästerskapet är fredagen den 24/5 och pågår mellan 9.00-12.30.

Förutom sin gren ska
ni även tävla i kurirstafett. På  måndag 20/5 kl 11.40-12.30 och onsdag 22/5 11.20-12.10, ska ni öva på detta.  Ni ska vara ombytta för att kunna träna sin gren och öva stafett. 

 

9 kommentarer:

Mae.S sa...

Jessica ska vi ha med oss något asså bok eller nåt. Om vi behöver ha väska med oss i skolan

Jessi sa...

Väska ska alltid vara med till skolan:)

Anonym sa...

Saknar er allihopa,snart ska ni börja i sjuan ni blir högstadiet!

Arlinda sa...

Bästa klassen med bästa läraren!!

Mae.S sa...

Haha ja jag vet men jag orkar inte bära min väska när det är så varmt.

Jessica vem ska vara på söndag det är arlinda, du och jag. Vem mer ska komma asså inte från klassen om din mamma eller edith ska komma också.

Jessi sa...

Du, Arlinda, jag, Edith och Ediths kompis åker tillsammans. Sedan åker Lars med min mamma och hennes man. Vi ses på söndag:)

sha harivan sa...

ska alla i klassen vara med på stafett

Jessi sa...

Nej, bara de som jag har skrivit här uppe!

sha harivan sa...

okej