Google Website Translator Gadget

torsdag 9 maj 2013

Hej mina härliga pärlor!
Hoppas ni njuter av ledigheten och att ni har kunnat vara ute mellan regnskurarna idag.

Här kommer information om  Eurovision School Contest i  nästa vecka:

Vi åker till Malmö för att titta på genrepet till Eurovision School Contest på onsdag den 15/5. Vi har skjutit fram skoldagen så att vi börjar  klockan 14.20 (det innebär att det inte är valfritt att följa med utan obligatoriskt). Vi träffas på Landskrona station. Skolan slutar igen klockan 21.20 när vi kommer tillbaka till stationen. Ni får ha matsäck med er eller pengar till att köpa mat. Dock får ingen dricka tas med in på arenan. Jag har fått information om följande gällande mat och dryck:


På Malmö Arena gäller flygplatssäkerhet. Det betyder att alla kommer visiteras och allt handbagage kommer att scannas.
Detta innebär alltså att inga vassa föremål får medtas in på arenan eller vätska. Som vätska räknas till exempel dryck, krämer, geléer och sprayer. Flytande mediciner måste visas upp i säkerhetskontrollen
Matsäck som man kan äta före och efter genrepet går alltså bra och är även något som vi rekommenderar då genrepet pågår under tre timmar. Vi uppmuntrar även att man har med dryck till matsäcken som man har INNAN man går igenom säkerhetskontrollen på Malmö Arena.


http://www.svt.se/melodifestivalen/ kan ni läsa mer om Eurovision Song Contest.

Vi ses på tisdag!







14 kommentarer:

Arlinda sa...

Läängtaaar!<3

Jessi sa...

Jag med:)

Anonym sa...

Ska alla i klassen komma ??😁😁😁😁😃😃😃

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Jessi sa...

Jag tar för givet att alla ska med:) Vi pratar om det imorgon!

Nimon sa...

Ja det är. Klart jag ska komma eller får man stanna hemma om man vill??

Jessi sa...

Nej Nimon man kan inte välja.

Nimon sa...

Oke trodde för någon skrev ska alla komma så jag trodde att man får stanna hemma men skulle ändå koma ����

Jessi sa...

Jag tror nog att alla ser fram emot det, jag tycker det ska bli superkul:)

Anonym sa...

Men någon sa vi skulle ha lektion med rosita

Anonym sa...

Albanien ska sjunga imron
❤❤❤

Nimon/UQK sa...

Jessicaa jag kolla på eurovision jag såg sånna barn gick fram o sjunga hoppas inte vi ska det !!!!😱😱

Jessi sa...

Nimon, du behöver inte vara orolig, vi ska inte upp på scen och sjunga. Fast det hade väl varit kul, då hade vi kommit med på tv:)

Anonym sa...

Naaj alla hade sett oss hahah