Google Website Translator Gadget

fredag 26 april 2013

Hejsan!
Jag hoppas ni får en härlig helg med mycket sol:)
I nästa vecka kommer äntligen de sista Np i So att göras. Vi gör ett på torsdagen och ett på fredagen.
Jag vill att ni kollar upp om ni har cykel inför friidrottsdagen den 7/5. Jag vill ha besked senast på tisdag.

Vi kommer att fortsätta arbeta med Världskoll och gå igenom de uppgifterna ni arbetade med idag.Jag ska åka och titta på High School Musical i Lund söndagen den 19/5. Musikalen börjar kl. 18.00 så behöver köra härifrån vid kvart i fem.  De elever som vill följa med får gärna det, i så fall så ska ni ta med 140 kr till måndag så bokar jag biljetter på Ticnet.

Jag åker på semester på fredag, då är Liselotte med er.
På måndag och tisdag veckan efter är Barbro i klassen.

Ha en underbar helg!!



Inga kommentarer: